Enisecik 2 gündür nefes alamıyorum gibi hissediyorum kafaya taktım ağzımdan nefes almaya başladım ay korkuyorum nefessiz kalmaktan yaşayan var mı nasıl bi çözüm öneriniz var
Yildiizr Enisecik yaklaşık 2-3 gündür ben de öyleyim. Üstelik burnum tıkalı değil ama aldığım nefes yetmiyor gibi hissediyorum, camı açıp biraz rahatlıyorum ama eve girince yine aynı 😅 sanırım psikolojik
bkb35 Enisecik ben de aynıyım hamilelikten oluyormuş sürekli temiz hava almaya çalışıyorum ama pek faydası yok sakin kalmak lazım 🙏🏼
Enisecik ya kızlar bişi sorcam nefes alamıyorum gibi hissediyorum takıntı yaptım 2 gündür ağzımdan alıp veriyorum normal mi korkuyom
bkb35 Enisecik ben de bazen korkuyorum sonra kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum sakince nefes alıyorum.
bebek49 Enisecik Geçmiş olsun büyük ihtimalle hasta olacaksınız dikkat edin ben oyleydim hastalandim maalesef hemen doktora gidin ilerlemeden influenza A virüsune yakalandim
Cansu65 Bende 35+2 haftadayım. Su içerken bile nefessiz kalıyorum, uzun süre uzanamıyorum, hep soluk soluğayım, gerçekten zor geçiyor…