37+6 günlüğüz şuan ve ikinci hamileliğim,ilki sezeryan olmak durumunda kaldığı için haliyle buda ona dönüyor o yüzden günüm artık belli oldu ve herhangi bi sürpriz olmazsa Perşembe günü yani 6 Mart’ta küçük beyimizle kavuşuyoruz Allah’ın izniyle 🤲🏻 inanılmaz heyecanlı daha doğrusu tedirgin,gergin ve daha çok korkularla doluyum açıkçası ne yalan söyleyeyim kızlarr 🥴 çünkü ilk sezeryanimda çabuk toparlanamamistim artık bilmiyorum herkes doktordan doktora değişiyor eli diyor ama yine öyle olacak korkusuyla şuan hiç biseyden zevkde keyifde alamıyorum ve son anlar depresyon moduna girip büyük oğlumu da üzmek onuda etkilemek hiç istemiyorum her ne kadar ufakta olsalar (4 buçuk yaşında) anlıyorlar herşeyi farkındayım 🤦🏻♀️(hatta arada bir gelip “anne iyimisin?” Diyor kuzum😕) hissediyorlar minik yürekler 💞 ama elimde de değil yani çok karamsarlaşmaya başladım kizlarrr yaa gerçekten nolcak bilmiyorum o gün geldiğinde çok fazla aglak modda olmam 🥴 ama hamileliğin ve hormonların da etkisiyle yüksek olasılık öyle olcam gibi de 🤦🏻♀️ sizler ne durumdasınız? Hangi hazırlıkları yaptınız yada daha yapamadiniz ?