aleynaozalpp14 Kızlar boluda olan gebelerimiz var mıııı hangi hastane hangi doktora gidiyorsunuz doğum tercihiniz nedirrr gebelikte neler yaşıyorsunuz ?
gktgakyl Devlette deniz hanım var canım çok iyi randevu bulamadanda çok güzel bakıyor ilgileniyor sen kime gidiyosun
aleynaozalpp14 Narenciyee 1 ay önce sordum sezeryan iki kişilik oda tek kalabiliyorsun 25 bin vip oda 27 bin oda parası veriyorsun
Narenciyee aleynaozalpp14 bu ne saçmalık o kadar para verip iki kişilik odada kalmak gerçekten şaka gibiler çağsu için hastane değil ticarethane yazan çok olmuş devlet hastanesine sıra bulamıyorsun o da ayrı dert ne yapacağız biz kimlere güveneceğizzzz
aleynaozalpp14 Ass234 evet devlet de hem güvendiğim bi doktor yok hemde ilgili değiller en azından para verip ilgi görüyorsun ve ben baştan beri sezeryan istiyorum normal yapamam acı eşiğim çok düsük
Narenciyee aleynaozalpp14 Bülent hocanın muayene ücreti ne kadar pekiii kan tahlili vs para ödüyor musun
aleynaozalpp14 Narenciyee 1.050 tl ödemiştim en son muaneye ayreten kan alırlarsa ücret oluyor oda 200-250 mi ne herhalde şeker yüklemesi yaptıracağım haftaya onun ücretini bilmiyorum
SevilAtabey Ben şu an Yıldırım hocaya gidiyorum kadın doğum hastanesine. Çok memnunum ilgi alakası ve iletişim çok iyi. Randevu alamayınca sıra vererek de yardımcı oluyor. İnşallah normal doğum bekliyoruz bakalım 39+5 🙂