Bahar020 38+3 sezeryan doğumla kızım dünyaya geldi solunum sıkıntısı olduğundan dolayı Küveze alındı 1 hafta kadar kalır dediler. Daha önce böyle bir durumla karşılan oldu mu? Daha erken çıkar mı? İçim gidiyo yanımda olmadığı için
seyma0661 Bahar020 çok geçmiş olsun bu aralar bu haftalarda doğup küveze giren çok görüyorum neden acaba :( bizim de doğum haftaya sezeryan olacağı için 39un içinde alacak doktor ama küvöze girme muhabbetlerinden dolayı doğurmaya korkuyorum. Hamileyken bi sıkıntısı mı vardı yoksa doğunca mı belli oldu acaba
Girlmama Bahar020 daha erken çıkabilir tabi belli olmaz bizimde erken doğum riskimiz var ciğer geliştirici yapıldı ama ben yine de 38. haftaya kadar tutmak istiyorum dedi doktor küveze girmesin diye umarım gelmek istemez kızım
Bahar020 seyma0661 inşallah kolaylıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏 hamileyken herhangi bir sıkıntı yoktu çok şükür doğduktan sonra su yutması sonucu solunumda sıkıntı yaşandığını söylediler
Zeynepgmsbs61 Girlmama ciğer geliştirici olduysan canım bol bol dinlen gerekirse sadece tovalete git ve yemek yemeğe kalk 🙏🏻
aslhnkrts9 Bahar020 evet biliyorum benimde kızım başka bi sorundan küveze girdi o hissi anlıyorum İnşallah yakın zamanda sağlıkla kucağınıza gelicek bazı testler yapıyolar onların sonucu iki üç gün sürüyor yani anca çıkıyo belki daha erken verirler
Bahar020 aslhnkrts9 inşallah dediğiniz gibi olur bugün daha iyiydi sütüm gelmiyor sağmaya çalışıyorum 😢
aslhnkrts9 Bahar020 evdeki kıyafetlerini koklayın yanınızdaymış gibi üzülmeyin bol su içip az az sağım yapın şuan tek faydası olacak şey anne sütü moral bozmadan süreci yönetmek önemli süreç kolay değil biliyorum ama geçicek süt de gelir zamanla