Sedahoca öncelikle bebeğinizi analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Ben de şubat sonu epidural sezeryan olacağım o yüzden çok merak ediyorum. İğne acıtmıyor demişsiniz. Hemen uyuştu mu. Bel altında hiçbir şey mi hissetmesini. Dikiş, bebeğin çıkımı v. S çok merak ediyorum. Benim ikinci ama ilki geneldi o yüzden bu doğumum da yeni bir deneyim olacak. Kusura bakmayın çok sordum ama.