Tugbabahceci Endoplazmik ben . ağırlık çöktü resmen ilk hamileligim rahat geçmişti bunda ağrılar erken başladı.
Gamzeeecn 32 haftanın içindeyim bende ,tosun gibi oldum ya zayıflaymıcam diye doğumdan sonra çok korkuyorum 😕