Selin123
Bayanlar bebeğimin ense kalınlığı normalin çok ğstğnde çıkmıştı aminosentez yaptım sonuç çok iyi geldi tekrar ulturasonla baktılar bebeğimin ciğerlerinin sıvı içerisinde olduğunu söylediker aldır ölür dediler ben güvenemedim ve kıyamadım bir doktora daha gittim o pislik doktor beni daha çok korkttu hemen yatışımı yapmak istedi seni zehirler felan dedi yine istemedim son olarak dün bir profesöre gittim profesör bebeğin kalbinin gayet sağlıklı olduğunu söyledi ciğerlerinin sadece alt kısmında aıvı varmış bebeğimin gelişimi önde çok sağlıklı dedi benim gibi yaşayıp sıvısı giden oldumu öyle bişi oluyormuş merak ve endişe içindeyim 😢😢