Deryakil kızım 41 haftalık suniyle zor getirdik. Eltim oğlunu 38 de kendi sancısı gelip doğurdu. Komşum oğlunu 36 haftalık doğurdu 😃 bana görede kızlar geç oğlanlar erken geliyo 😊 her bebek farklı kızı oğlanı yok bunun. Geç döllenme oluyo bebeğin vakti gelmemiş oluyo yaşantılar farklı oluyor herşey etkiliyor bebeği 😊