Kızlar doğumda kesi atılmıştı bugün doğum yapalı 15 gün oldu çok şükür dikişlerim eskisi gibi acımıyor rahat oturup kalkıyorum sadece hapsırırken ufak bi acı hissediyorum ama bu sefer de çok kaşıntı başladı acaba dikişlerim iyileşiyor mu bu kaşıntının sebebi o mu ? Bir de kanamanın rengi değişti ilk bi hafta kıpkırmızı kan gelirken simdi sarımsı bi kan geliyor sanki normal mi bu durum 🤕❤️🩹