Merhaba arkadaşlar 10+4 haftalık hamileyim sürekli kalp durması ile ilgili yazılar görüyorum 15 martta doktor kontrolüm var ama içim içimi yiyor. Kanama leke vs hiçbir şeyim yok ama bel kasık ağrılarım olunca korkuyorum. Bebeğe bir zarar gelirse anne bunu hisseder mi? Doktorum aşırı Ağrılarda gittikçe artan sancılarda ve kanama durumunda gel dedi ağrım var ama batma gibi tecrübeli anneler yorum yapar mısınız 😞😞😞