Jdjdjdldl bende aynı haftadayim 12ye gelene kadar söylemeyi düşünmüyorum belki de daha uzun, zaten anlayan yada soran olursa evet diyoruz öyle gidipte AA ben hamileyim pozlarina girip haber vermicem. İlla ki karnım çıkıyor görende anlıyor, anlayandan da saklamaya gerek yok 😅 Telefondan soranlara henüz bişey yok diyip gecistiriyorum. Anne babalar biliyor sadece o da mecbur, mide bulantım çok fazla illa ki görülüyor o da.