Bibebek_2kedi Mineee5656 bende öyle oldum canım orucun 2. Günü yemek boğazımdan bile geçmedi iftarımı açtım sonra aniden mide bulantısı baş dönmesi göz kararması yaşandı
saglikciaanne Mineee5656 tansiyonunuz çıkıyor da olabilir oruç tutuyorsaniz aniden yemek yiyip vücuda gıda gurince insukib direnci de çıkabilir doktorunuza danıştınız mı
Yetgineslihan Mineee5656 Mineee5656 merhaba ben 10+4 üm şuan her iftar sonrası aynı şeyi yaşıyorum bende. Doktorum ağır şeyler yemememi yavaş yememi söyledi bol su iç dedi
Mineee5656 saglikciaanne evet canım tansiyonum çıkıyor bugün doktora soracam tutma derse tutmam ilk çocuğumda tutmadım emzirdim yine tutamadım. Bunda tutmak istedim ama tansiyonum çıkıyor 🙁
Mineee5656 2019taha normalde bende tansiyon yok canım ama bugün iftardan sonra gidip acilde baktıracam şeker yada tansiyon varmı diye
iremmakk Uzun süre yemek yemedikten sonra bir anda yiyince bende de aynısı oluyordu, şekerim düşükmüş ve yükseltecek şeyler yiyince şeker dalgalanması oluyormuş. Yükleme yaptırdınız mı kaç haftalıksınız?
Yetgineslihan Mineee5656 bana bıraktı ileri haftalarda değilim diye bende şuan için tutuyorum bakalım zorlasa daha fazla tutmayaağım
Mineee5656 Yetgineslihan bende iki gün kötü oldum bugünde öyle olursam tıtmam dedim ama bugün öyle olmadım tutmaya devam edeceğim canım