Merhaba kızlar. Riskli gebelikten dolayı erken doğum riski yani, progestan hem fitil hem iğne kullanıyorum 20.haftadan bu yana. 32+4 olduk. Özeldeki bir doktor bir kaç hafta önce bu progestan kullanımının tek negatif yönü bebekte kıllanma olabilir filan demişti var mı böyle bisey duyan daha önce?