Anneyimmmben Kızlar gebeliginiz nasıl gidiyor, benim inanılmaz bir sindirim problemim var kullandığım demir ilaclarindan dolayı galiba yada rahim buyudugunden bagirsaklarima baskı yapıyor🤦🏻♀️ sürekli sancilaniyorum
Nidaveuras Anneyimmmben benimde inanılmaz bi sindirim gaz problemim var ve su içsem hazımsızlık oluyo sanki o derece. Bel ağrım cok fazla. Kasıklarda da oluyor. Sordunuz mu hiç doktora ne dedi sizin durumunuza ?
Edamurat58 18 haftalığım bende kan ilacı öyle yapmıştı doktora değiştirmesini söyledim değişti ama hamileliğin basından beri hep karnım gaz dolu ilaçlarla alakalı degil ilaç içmeyince de vardı göbeğim hiç yok mesela çıkmadı hiç sadece gece yatana kadar gaz doluyo 9 aylık gibi oluyorum zor nefesi alıyorum sabaha kadar biraz geçmiş oluyo
Anneyimmmben Edamurat58 evet aynı durum bende de var sürekli siskinim, aşırı gazim yok ama midem şişiyor sanki
Edamurat58 Anneyimmmben gaviscon şurup rahatlatıyo baya midemi bulandırıyor diyeçok içemiyorum ama deneyebilirsiniz
Anneyimmmben Edamurat58 ben gaviscon bağımlısı oldum zaten 23. Haftama kadar 10 şişe bitirmisimdir 🤦🏻♀️
Anneyimmmben Nidaveuras demir ilaçlarının vitaminlerin de etkisi var 😮💨 doktora söylemedim ama ikinci gebeliğim olduğundan tecrübeliyim dönem dönem oluyor ama 3. Trimester dönemi çok daha zor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😭
Edamurat58 Nidaveuras yapıyoo yapmaz mı kasıklarım hem hemde karnım şişiyo dogurucak gibi dolaşıyorum
Nidaveuras Anneyimmmben bana demir ilacı vermedi daha ama akşam yemekleri sonrası özellikle çok gaz oluyorum ben. Ve naparsam yapayım o gaz çıkmıyo dolaşıyo içimde.