Merhaba kızlar sonunda ben de dogurdum diye buraya yazıyorum. Bu sabah 38+0 da planlı sezeryanla kızımı dogurdum. Kordonunda düğüm olduğu için yaklasık 2 haftadır kilo almadığı için doktorum daha fazla beklemeye gerek görmedi. İlk doğumum da sezeryan olmuştu ama bunda daha çok ağrı hissettim bir de sürekli karnıma bastılar bu sefer belki ondan belki de tüplerimi de bağlattığım için tam olarak bilmiyorum ama yine de korktuğum kadar kötü geçmedi ilkinde bilmedigim için korkmuştum bunda bildiğim için korktum ama yine de bütün acılarım kızımı kucağıma alınca hafifliyor umarım herkes sağlıklı bir şekilde bebişini kucağına alır ve hikayesini tamamladığını buraya yazar💪🏻