sulee97- Hanımlar merhaba, 19+3 haftalık hamileyim. Bebişin hareketlerini gün içerisinde bir kaç kez hissediyorum bazende hiç hissetmiyorum ve tedirgin oluyorum. Aynı durumu yaşadınız mı ?
Eftelya_54 sulee97- o haftalarda bende yaşamıştım canım Ama henüz düzenli hissetmeniz için önünde birazcık daha zaman var telaş etme 🤗
nevaneva sulee97- çok normal öyle olması bebekler genelde uyuyolar ve zaten haftası küçük sizin 20 den sonra daha sıklaşır hareketleri
Liddle_mom sulee97- daha yeni yeni kız ancak zamanla düzeni oluyo ben 30 dayım bende bile bazen uyuyo oluyo hareketlensin diye uyandırıyom
crazyymom sulee97- bu haftalarda düzensiz olur düzenli olsa bile siz hepsini hissedemezsiniz daha erken 🌸
25beren- Bende yaşadım tam 1 gün hareket etmemisti cok korktum . Sonra kalp atisi icin hastaneye gittim duyuldu çok şükür. Yani bebekler uyku saati yapiyorlar daha çok. Strese girmemeni tavsiye ederim 😌
Tatli_bebek12 16 haftada hissedilirmj peki ikinci gebeliğim bu oğlumda hiç hatırlamıyorum ne Zaman hissettim diye