Umuteymen65 Hamilelikte dudaginiz ucukladi mi yara oldu mu benim çok kötü halde agriyo yaniyo ozellikle iç tarafa doğru
psymom Benim de çok kötü olmuştu bi kremim vardı önceden de çıktığı için doktorum kullanabilirsin dedi ama korktum 1 kez sürdüm bende ucuklar fazla büyük cıkıyo🤣 doktorunuza danısın isterseniz