Gayeaydin sendekimsinnn 9. Gün yaptım negatif 12. Gün yaptım negatif 15 gün çok silik çizgiyle öğrendim kan verdim 60 çıktı şuan 5 haftalık hamileyim bence 15. Gün yap öbür türlü negatif gördükçe psikolojik olarak etkiliyor
Asizmirli sendekimsinnn ben aşılamadan sonra dayanamayıp yapmıştım yalancı sonuç verdi silik çıkmıştı. Boşuna sevinmiştim. Sonra çok üzüldüm. Sizi yanıltabilir
sendekimsinnn Derennn700 hiç belirtim yok canım ama diğerindede hiç belirti yoktu 10. Gin silik çizgiyle mğrenmiştim 7 haftalıkken düşük oldu
Cimcime30 Kuzum cıkabılır de çıkan oldu ama bu sende çıkacak anlamına gelmez bence erken bekle az daha dişini sık😍
sendekimsinnn Gayeaydin erken gebelik testimi yapmıştın canım beb diğer hamileliğimde erken gevelik testi yapmıştım 10. Gün çıkmıştı o yüzden
sendekimsinnn Gayeaydin off dayanamayıp yaotım şimdi negatifi gördüm kendime acı çektiriyorum resmen siz 9. Günde erken gebelik testimi yaptınıx normal testmi
Gayeaydin sendekimsinnn her yaptığım erken gebelik testiydi hepsi megatifti 12’ güne kadar 15 günü gözle zor görülen ince çizgiyle öğrendim yani daha vakit var
sendekimsinnn Asizmirli hakkımızda hayırlısı tabi ama insan üzülüyor işte 4-5 gün brkleyeceğim bu sefer yapmıcam