Sedabadak Kızlar cuma gittim Çarşamba ya gün verdi Çarşamba alalım dedi 38+3 oluyoruz salı günü bidaha gel kontrole listeye yazalım dedi yarın dan yatış vermez demi
Busramnida Sedabadak 40 haftayı doldurmuş olsanız belki ama bu haftada bir probleminiz yoksa vermezler yatış canım