Benim 11. Ve 12. Haftada kanamam oldu hemde baya oldu gittim plesantanın aşağıda olduğunu öğrendim önce progestan hap kullandım bende çok yan etki yaprı iğme oldum haftalık çok uzun süre olmadım ama kanamam oldukça olmaya başladım . Sonra bidaha kanamam olmadı . Ayrıntılı ultrasona girdim plesanta hala çıkamamıştı ama kaymıştı tamamen kapatmıyprdu artık 28. Haftada karar verelim dedi perinatalog şuan 28 haftalığım ama kendi doktorum daha sonrada çıkabileceğini düşündüğü için 32 den sonra felan muayyene olmayı düşünüyorum o konuda .