tgggggc İzmirde Doc. Dr. Emre Başer de normal doğum yapan var mı? İyi bir doktor olduğunu duydum tercih etmek istiyorum normal doğum düşünüyorum ama genelde sezeryan yaptırdığını görüyorum
Gulbahcesi_ Merhaba ben Emre bey’e gidiyorum yaklasık 1 yıldır tanıyorum kendisini çok iyi bir doktor şuanda 4 haftalık hamileyim