babycom456 Kızlar ebeye 1 penye battaniye 1 kalın müslin mi vermeliyim yoksa 1 penye battaniye 1 kalın nohut battaniyelerdem mi
babyandmomy__ babycom456 benim doğumum Nisan da bir ince müslin bir de 4 katlı kalın müslin koymayı düşünüyorum hastaneler sıcak oluyor zaten çok kalın battaniyeye gerek yok bence Bir müslin bir nohut battaniye de yeterli bence
zynpknt babycom456 benim nisan sonu mayıs ortası arası olcak sadece bitane penye battaniye vericem odaya gelince belki iki kata çıkarırım
gokcenball babycom456 ben mayısta doğurduğm çocuğuma da penye verdim martta doğurduğumada bu da mayısta olacak yine penye vermeyi düşünüyorum
Ebru_ebru babycom456 Mayıs ayında benim de doğum penye battaniye vereceğim sıcak olur kalın battaniyeye gerek olmaz diye düşünüyorum 😊
babycom456 zynpknt bende mi öyle yapsam bilemedim ya arkadasım haziranda doğum yaptı kalım battaniye istediler dedi bende bilemedim
zynpknt babycom456 yani zaten çok kısa sürede odaya çıkarıyorlar küvöze falan girmezse ordada çıplak yatırıyolar hastaneler çok sıcak oluyor ben öyle yapmayı düşünüyorum ama içiniz rahat etmicekse iç zıbını uzun kollu koyup bitane battaniye de koyabilirsiniz
Emine-tuncfu babycom456 Nisan sonu Mayıs başı bende tek ince battaniye koydum hastane çıkışındaki kalın battaniye almiycam yanıma
Happyka babycom456 geçen sene Mayıs ortalarında serindi hava resimlere bakarak söylüyorum bu sene nasıl olacak bilmiyorum. Bende Mayıs 20 22 sezaryan olacağım daha kararsızım Mayıs gelsin bakalım
eceeelmn babycom456 ben de sadece penye koydum yanıma nohutlardan alacağım eve dönerken ya da odada orterim duruma göre.