Feyzasucu 6,5 haftalıkken kanamam olmuştu ve 9-10 haftalıkken de... o zamanlar 13 haftalık olup post açanlara öyle imrenirdim ki ne şanslılar riskli dönemi atlatmışlar ben de o haftaları görebilcek miyim diye...çok şükür şimdi 13 haftalığım daha iyiyim ama endişeler hep oluyor galiba...karnım biraz çıktı bunun farkındayım yapı meselesi bence bulantılarım geçmiş değil iğreniyorum birçok şey ve kokudan