Mavideniz26 Ablam bugün akşam 9 da adet oldu, doktoru 4.gün klomen ilacına başlamasını söylemiş. Ablamın bugün mü 1 günü yoksa yarın mı 1.gün olarak sayılıyor bu konuda aydınlatırmısınız onu