Merhabalar ,
2 aylık hamileyim. Bir tane de 11 aylık bebeğim var. Aralarında 2 yaşa yakın olacak. Açıkcası nasıl olur ? , Çok zorlanır mıyım ? Biraz tedirginim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çok zorlandığınız veya psikolojik olarak kötü hissettiğiniz zamanlarla karşılaştınız mı?