Ozlemdiyebiri ben normal dogumdan korktugum icin sezeryan tercih edicem. Hatta genel anestezili spinal falan degil. Ben boyle rahat edecegime karar verdim. Psikolojimin normal doguma kaldirmayacagini düşünüyorum. Aci esigim yuksek, daha once karindan ameliyat gecmisimde oldugu icin karindaki dikis yarasinin acisini biliyorum, anestezi de beni korkutmuyor. Her dogum kendine ozel ve zordur her kadin kendi karar vermeli bence. He bebek normal gekmek ister suyum gelir acilmam olur mesela dogum pozisyonu alir sezeryan riskli derler o zaman normal dogurmayi denerim. Yani kendimi kapatmiyorum sartlamiyroum hic bir sekilde. Cunku dogumu belirleyecek olan biraz da bebis o nasil dogmak isterse oyle olacaktir 😁😁