Morrinah zulalayzz oskar hocaya gidiyorum a life hastanesi ben çok memnunum çok ilgili ve tedbirli öneririm
gokcenball Ben Bahar Şentürk e gidiyorum çok memnunum 2. Doğumumu da onda yapmıstım korudaydı ozaman şimdi medicanada