Bsrabzkrt doktor parol alabilirsin dedi geçmiyor notmalde magnezyum desteği de öneririm magnezyum kullandım kullanalı baş ağrım yok 🧿 migren en ileri derece var bende bide doktoruna danış derim bide göz bandın varsa geç odana sessizce uzan ha bide ben tülbent bağlarım başıma bağlar karanlıkta yatarım