Kızlar merhaba, bugün muayene vardı 36+6 haftalık olduk. Doğum günümüzü de belirledik. Bebeğimin 2700 kg olduğunu söyledi doktor. 35+5te 2600dü. Bana kilosu az gibi geldi. Sizce nasıl?? Sizin bebekleriniz bu haftalarda kaç kiloydu? Tabii en önemlisi sağlıkla gelmeleri ama biraz da kilosu olsun istiyorum açıkçası❤ bekliyorum cevaplarınızı. Çok çok sevgiler hepinize…