Lavinia5 Merhaba arkadaşlar 3 gündür ara ara karın ağrısı yaşıyorum. Dün randevum vardı ultrasona bakınca kanama yok, sancın var dedi doktor. Ama doktor çok yoğun olduğu için hiç açıklama yapmadı. Böyle bi şikayet yaşayan oldu mu?
Ezgisu Lavinia5 bende 19 haftalığım şuan o zaman Benimde karın agrım vardı . Olabilir canım kanama yoksa takılma bence
Lavinia5 Tmm canım. İlk gebeliğim insan ister istemez panik oluyor. Çok teşekkür ederim ☺️ ilaç kullanmış mıydın peki agrı varken?