Kızlar ben rahim kalınlığı yüzünden kürtaj işlemi işlemi oldum aralık ayında Şubat 14 de rahim filmi çekildim tüpler açık adet düzensizliğim var bu neden ile uygulama üzerinden baktımda çarşamba adet olucam görünüyor benimde hafif geçen hafta kahve rengi lekelenmem oldun gögüsleirmde ağrıyınca şimdi profoctor ile gebelik testi yaptım acaba cokmu erken davranıyorum sonuç negatif😟😟