Sngl_1214 benim kalp sorunum vardı normal doğum yapabilir dedi doktor bende kendimi normal doğum yapacak şekilde hazırladim neyse nişan geldi suyum geldi gittim acile alttan muayne etti çatın dar sezeryan olucaksın dedi sezeryana alındım o an hangi doktor varsa ameliyata o girdi diğer bir arkadaşım da ise açılma vs olmuştu direk normal doğuma aldılar yani son dakika karar veriliyor devlette