Merhaba 32+0 dayım. Gebeliğimin 20. haftasından beri kasılmalarım oluyor. Artık alışmıştım. Rahim ağzında kısalma açılma da olmadı şimdiye kadar şükürler olsun. Defalarca nst ye girdim hafif düzenli sancılarım çıkıyor ara ara. Geçen hafta 2 doz ciğer geliştirici oldum. Erken doğum ihtimaline karşı. Fakat kasılmalarım olduğu anda kalbim göğüs kafesim patlayacak gibi oluyor hatta bu basınç hissi kafamın içinde de oluyor. Daha önce bu kadar belirgin olmuyordu. Nabzım hızlanıyor nefesim daralıyor ve dediğim gibi göğüs kafesimde ve kafamın içinde basınç oluyor. Tansiyon problemim yok. Böyle bir şey yaşayan var mı ?