1kizanneadayi bende o kadar çok zorlanıyorum ki eski enerjim asla yok çok yorgun hissediyorum ve ayrıca tiksiniyorum temizlik yapmaya çalışınca, temizlik yapamadığımdanda sürekli ağlıyorum. İnşallah canım normale döner, inşallah Allah hepimizin yardımcısı olsun, Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼