Selam kızlar oğlum 6 yaşında 2. Ye gebeyim inşallah hayırlısı ile 1 hafta sonra doğum olacak, oğlumun ufak tefek kıskançlıkları şimdiden başladı ona da hak veriyorum yıllardır tekti şimdi herşeyi 2 ye bölünecek bir yandan bebiş daha çok küçük olacak ikisine yetebilir miyim sevgim sabrım yeter mı çok korkuyorum tecrübeli 2 çocuk anneleri siz neler yaşadınız nasıl bir yol izlediniz 🙌🙌