Kahvesever12 User658383839 geldim muayeneden , bebişin keyfi çok yerinde karnım düşmüş cok aşağı da bebek de ama tam kanala girmemiş bu hafta girer dedi doktor ben ananas ve hurmayla da destekleyicem, regl sancısı gibi ağrılarım da normalmış sadece hafif kasılma çıktı nstde. Suyu da güzel tabiki bir gün sonra ne olacağı belli olmaz şimdilik böyle 💕
User658383839 Kahvesever12 çok şükür ne güzel. Doktorunuz mu söyledi acaba göbeğiniz düşmüş felan diye Benim ki çıt çıkarmıyor da 😅 Benim de bebeğimin suyu iyi falan ama benim hissetmediğim şiddetli sancılar çıkıyor nst de bebeğime zarar vermesinden korkuyorum sadece 🤷🏼♀️
Kahvesever12 User658383839 evet doktor dedii 37+2 yim 3250 kg 50 cm olmuş ananas ve hurma yicem bir hafta umarım doğum kanalına tam girer 😂
User658383839 Kahvesever12 yaa maşallah maşallah 🥹😁 bizimki 2.442 idi 36 haftalıkken kilosu az mı acaba tabi her bebek farklı canım 😅🌸
2bebisannesi Kubrazz hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün darısı bize olsun son günlerde yaşadığınız sancılar nasıldı gelip gidiyormuydu yoksa bel ve kasıklarda her an adet olacak gibi bi ağrı mıydı nasıl ayırt edebilirim benm belim kasıklarım gelip giden değil sürekli çok ağrıyor adet olacak gibi sırtıma vuruyor
Kahvesever12 User658383839 ben 38 haftalıkken 2800 doğmuşum eşim 42 haftalık 2700 doğmuş her bebeğin kendine has gelişimi 🥹 sizinki de gayet güzel sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
User658383839 Kahvesever12 benim de 34 de 2.600 ölçülmüştü 35 de tekrar gidince 2.442 çıktı demek yanlış ölçüyorlar 😐 kız ne yiyip ne içiyorsun 😄
Kahvesever12 User658383839 avakoda felan hiç yemedim 😂 her sabah yumurta haslaması , havuç , inek sütü , salata ve kuruyemiş yiyorum meyve çok tüketiyorum akşam yemeklerinde de 7 günden 6 günü et, tavuk ama bebekle alakası yok etsiz yemek yiyemiyorum 😂
User658383839 Kahvesever12 😂😂 kız maşallah Avakadonun yanından geçmedim bende hiç Yumurta haşlamasi her gün bende yerim olmadı kırar öyle yerim 😂 olmayınca olmuyor demekki zorlamaya gerek yok😅 Yarın doktor kontrolüm var benim de tekrar ne dicek doktorum bakalım 🥹😁