Mrvmrv78 Kızlar merhaba bir sorum olacaktı tüp bebekle hamile kaldım 5. Gün embriyosu transferi edildi beta transferin 7.Günü 67 10.Gün 327 Gün 525 çıktı sizce yükseliş nasıl
Bmelekkk Değer çok güzel maşallah,kese görünmeden net bişey denmez ama ikiz olma ihtimali de var bu değerlerle 🤲❤️