Bana mustelanın catlak kremini doktor önermişti bi de bio oil önermişti. Bio oil bulamadim mustela catlak kremi aldim ama bana yaramadi sanirim. Karnimda tane tane kırmızılik oldu. Doktora söyledim bıraktığımi. O da en doğali zeytin yağ sür dedi. Birkac catlak var karnimda ama daha cok buyumedigi icin ben de pek sürmüyorum aklima gelirse sürüyorum. Vazelinin icinde zararli bisey var diyorlardı o sebeple ben kullanmaya çekindim ve en güzeli zeytinyag olduğunu düşünüyorum hic yoksa normal yağ bile nemlendirmeye yeterli olur zararsız. Nemlendirmeyince çatliyormus