Nesonunbeybi Seray2 36+6 normal gibi gidiyoruz hayırlısı :) sağlıkla kucağınıza alın zorunlu sezeryan mı sizin?
Seray2 Nesonunbeybi ikinci çocuğum ilkim sezeryan olduğundan evet ya 🫠 Allah kucağımıza almayı nasip etsin