Beyzanur4044 Son adet tarihime göre 6+3 olmam gerekirken bugün doktorda 5+5 hafta çıktı. Kese boyutu 9 ml. Kalp atışını duyamadık. Sizce kese küçük mü? Kalp duyulmaması normal mi?
Krystal Beyzanur4044 5+5se normaldir duyulmaması. Ben 6 haftalıkken öğrendim. Üst üste gittim en son 8+3de duydum kalp atışını.