Nurgul_07 randevusuz direkt gidiyorsunuz 1 günde bitiyor işiniz hatta en fazla 3 4 saat diyim abarta abarta eskişehir osmangazi üniversitesi hastanesi yazın google çıkıyor numarası arayıp genetik bölümünü arayıp tekrar bilgi alabilirsiniz ama özet geçeyim; pazartesi saat 2 de salı,perşembe,cuma sanah 10 da hastanede oluyorsunuz genetik bölümüne gidip sıra alıyosunuz doktorla görüşüp bilgi alıyor birkaç soru yanıtlıyorsunuz ve kan verip 15 dk kadar bekliyorsunuz birkaç şeye bakıyorlar önemli bir sorun vsr mı diye sonrası evinize dönüp bekliyorsunuz 3 4 haftaya çıkıypr sonuç da mesaj geliyor çıkınca gidşp alıyorsunuz siz veya eşiniz başkasına verilmiyor ulaşım da çok basit tren garı da otogardan da önünden tramvaya binip 15 dkya hastanenin önünde iniyorsunuz başka sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin