orkidemm_ Helink ben bu ay yani şubat 28 de ilk adetimi görmüştüm sonra korunmadım şimdilik birşey yok
Helink orkidemm_ hayırlısı olsun insallah hepimiz için lekelenme gibi gördüm bu da mi adet sayılır mı