Emine_Duru 28. Haftadayım prilamı hiçbir zaman bırakamadım 16. Haftadan sonra günde bire düşürmeyi başarmıştım iki haftadır geri başa sardık günde iki veya üç içmezsem mahvediyor bulantı 😢ilk 16 hafta daha beterdi ama maalesef özellikle ağzımda felaket bi tat oluyordu sürekli ağzımda naneli şekerle geziyordum dişimi fırçalarken bile kusmak istiyordum. Kuru ekmek, galeta gibi şeyler de bi tık rahatlatıyor bence