burcuyilmazzz38 bu belli olmaz ama uygulamaya son adet tarihinizi doğru girdiyseniz o söylüyor zaten tahmini doğum zamanını. Sezaryen olacaksa genelde 32. Haftadan sonra belli ediyor kendini. Benim başından beri planlı sezaryendi ve doktorum hep 14 mart gibi alırız diyordu. Nitekim öyle olacak 39. Haftada sezaryen olacam.