Kızlar aranızda fibromiyalji yaşayan var mı yani ondan kaynaklı mı yoksa psikolojik mi bilmiyorum ama sol göğsüm hamileyim bu arada sütten kaynaklı olabilir diyorlar ama sol kolum boynum hep bu şekilde ağrı var yani hem arada girmek istemiyorum hamileyim sizler ne öneriyorsunuz neden böyle yaşayan var mı acaba