YaseminSnmz Kızlar 28+4 üm bugün göbek deliğinden rahimin altına inen hafif kahverengi çizgi belirmeye başladı ne olduğunu biliyorum ama doğum sonrasın da geçiyor mu bu
Anonim111 YaseminSnmz Linea nigra deniyor o çizgiye. :) hamilelik çizgisi yani. Hamilelikte salgılanan bir hormondan ötürü oluşuyor ama herkeste belirgin olmuyor. Hamilelik sonrası da belli bi sürede kayboluyor.