Hanımlar 1 hafta önce acilde serum takıldı sonra doktorum prilam verdi çok rahatladım istifra kalmadı bulantı da azalmıştı. Perşembe progesteron başladım doktorumun isteğiyle akşamları 1 fitil olarak. Dün yani pazar günü prilam içmeme rağmen aşırı bulantı ve sürekli istifra ediyorum yeniden neden döndü bu istifra? Dünden beri progesteronu da bıraktım o mu sebep oluyor acaba? Hiç kanamam da olmadı 3-4 gündür. Ne yapacağımı şaşırdım böyle geçmez bitmez 😭