Erken doğum riskinden dolayı sabah akşam 200 lük progestan fitil kullanıyorum. 34. Haftada doktorum artık bırakabilirsin dedi ama sanki bıraktığım an hemen açılmam olacak gibi bi psikolojiye girmişim fitil kullanınca güvende hissediyorum :( 36 - 37. Haftalara kadar progestan kullanan var mı acaba. Doğum zorunlu sezeryan olacak bu arada. Yani normal doğum olacak olsa evet bırakayım diyecem ama bırakmama çok da gerek yok sanki