Bzm araları baya var bence sizin çok zor olmaz diye düşünüyorum çünkü büyük en azından laftan anlıyor, önüne yemeğini koyunca yiyordur, tuvaleti kendisi hallediyordur falan 😊 araları 15 ay olan iki oğlum var 2.dığduğu zaman birinci besleniyordu,yemeğini kendisi yiyemezdi,kendi kendine uyumazdı falan zordu tabiki ama çok şükür hiç 3 günlük bulaşıkta kalmadı,çamaşırda temizlikte şuan büyüğü 4.5 yaşında küçük 3 küsür ve 8aylık hamileyim sizinki kadar araları olmamasına rağmen öyle çok korkum yok çünkü en azından ikisi de laftan anlıyor, kişi kendi gibi bilir işi deyip geçeceksiniz her olayda böyle bence en basiti ben bile çok çok zorlanmadığım için sizi de zorlanmaz sanıyorum herkesle kıyaslayamayın kendinizi 😊 komşum vardı bir tane 4 çocuğu var 9-8-5-3 yaşında ve onlarla kadın neredeyse hergün evi kaldırıp indiriyordu halı yıkıyordu neredeyse hergün ama hiç ben niye yapamıyorum demedim herkes farklıdır çünkü