Dlr13 Doğum yapalı 18 gün oldu doktor antibiyotik falan vermedi çevremde sezeryan olanlar antibiyotik içiyor. Dün akşamdan beri vajinamda bi ağrı var enfeksiyon olabilir mi? Size verildi mi antibiyotik, verilmesi gerekiyor mu?
ddefnos Dlr13 evet kullanmıştım bir hafta süreyle ağrı kesicilerle beraber enfeksiyon varsa önlemek için veriliyor sanırım
poyrazin_annesi28 Dlr13 Verildi tabiki. Kan sulandırıcı + antibiyotik + ağrı kesici kullandım. Hızlı iyilesebilmeniz için vermesi gerekiyordu benim çevremde de herkes kullandı
CheriBlossom Dlr13 antibiyotik ve agri kesici verdiler ben ikisinide kullanmadim migrenimi tetikledigi icin doktorumla gorusup biraktim
Dlr13 ddefnos anladım bana sadece ağrı kesici yazmıştı doktorum olmadı yarın doktoruma ulaşıp söyleyeyim teşekkür ederim 🙏🏻
CheriBlossom Dlr13 dikis yerini kuru tutup kendim pansuman yapiyordum hergun hava almasi icinde tulbetle bagliyordum bantlamiyordum her hangi bir enfeksiyon yasamadim ama dikislerim iyilesene kadar biraz biraz agrim oluyordu karnimi sıkı tutacak korse yada toparlayici tayt falan giyiyordum o iyi oluyordu hareket etmek daha rahat oluyor bol seyler karni tutmuyor oda agri yapabilir yani bende oyleydi ama doktorunuzla gorusun tabii enfeksiyon kaynakliysa ilac kullanmak gerekli
beysenyil Dlr13 1 martta doğum yaptım hastanede olduğum sürede iğne ile antibiyotik tedavisi yaptılar, eve geçince reçetede 5 günlük antibiyotik yazmış doktorum, yani sizinki de yazmış olmalıydı aslında
Yazmelegi_ Dlr13 hem antibiyotik verdi hem vitamin verdi hem kan sulandırıci igne verdi vermişte vermiş banada 😅🤦🏻♀️
beysenyil Yazmelegi_ en berbatı da o iğne 😒 eşim yaptı evde iğnelerimi yakıyor gibi hissediyorum inşallah doğru yapıyordur 😂
Yazmelegi_ beysenyil ben doğuma kadar kullandim bide doğumdan sonra 🥹 gerçekten berbat, bacaktan yapıyodum çok yakmıyodu benimki